ОПШТИ ПОДАЦИ О ЈАВНОЈ НАБАВЦИ
- Подаци о наручиоцу
Наручилац: ЦРВЕНИ КРСТ СРБИЈЕ
Адреса: Београд, Симина 19
Интернет страница: www.redcross.org.rs
- Врста поступка јавне набавке
Предметна јавна набавка се спроводи у поступку јавне набавке мале вредности у складу са Законом и подзаконским актима којима се уређују јавне набавке.
- Предмет јавне набавке
Предмет јавне набавке број ЈН У 4/19 су услуге – осигурање назначеној у тендерској документацији.
- Контакт (лице или служба)
Лицa за контакт су Мирко Васиљевић и Никола Радовановић.
Е - mail адресе nabavke@redcross.org.rs
Контакти се могу обавити и пошта доставити искључиво радним даном до 15,00 часова. Уколико је пошта или електронска пошта стигла у суботу, недељу и другим нерадним даном или радном даном после 15,00 часова, сматраће се да је примљена првог наредног радног дана.
- Партије
Ова јавна набавка није обликована по партијама
- Циљ поступка
Поступак јавне набавке се спроводи ради закључења уговора о осигурању.
- Услови за учешће у поступку
Понуде морају бити у целини припремљене у складу са конкурсном документацијом. Право учешћа у поступку имају сва правна и физичка лица која испуњавају обавезне услове предвиђене чланом 75. и 76. Закона о јавним набавкама („Службени гласник РС“,бр. 124/2012, 14/15, 68/15) и овом конкурсном документацијом.
Понуђач који је самостално поднео понуду не може истовремено да учествује у заједничкој понуди или као подизвођач. Учешће једног лица у више од једне понуде резултираће тиме што ће се све такве понуде одбити као неприхватљиве.
- Увид, односно преузимање конкурсне документације
Увид, односно преузимање конкурсне документације неопходне за давање понуде може се извршити:
- са Портала Управе за јавне набавке www.portal.ujn.gov.rs
- са сајта Наручиоца www.redcross.org.rs
- Рок у којем ће наручилац донети одлуку о избору најповољније понуде
Одлуку о избору најповољније понуде наручилац ће донети најкасније у року од 10 дана од дана отварања понуда.