Симина 19, 11000 Београд, Србија; // телефон:+381 11 30 32 125; факс:+381 11 263 43 48;
      

ЈН Д 2/19 Артикли средства хигијене за Програм породичних пакета


Бр.: ЈН Д 2/19 12.04.2019
Врста поступка: отворени поступак
Предмет: добра

ОПШТИ ПОДАЦИ О ЈАВНОЈ НАБАВЦИ

 

  1. Подаци о наручиоцу

Наручилац: ЦРВЕНИ КРСТ СРБИЈЕ

Адреса: Београд, Симина 19

Интернет страница: www.redcross.org.rs

 

  1. Врста поступка јавне набавке

Предметна јавна набавка се спроводи у отвореном поступку, у складу са чланом 32. Закона о јавним набавкама („Службени гласник РС“, бр. 68/15) и подзаконским актима којима се уређују јавне набавке.

 

  1. Предмет јавне набавке

Предмет јавне набавке бр. ЈН Д 2/19 су добра -  артикали средстава хигијене за Програм породичних пакета за за 46.420 пакета за најугроженије породице у 125 средина у Србији, 8 партија, редни број јавне набавке ЈН Д 2/19.

 

  1. Циљ поступка

Поступак јавне набавке се спроводи ради закључења уговора о јавној набавци – купопродаји артикала са најповољнијим понуђачима.

 

  1. Контакт (лице или служба)

Лица за контакт су Мирко Васиљевић, Никола Радовановић и Јелена Радојичић.

Е-mail адресe: nabavke@redcross.org.rs

Контакти се могу обавити и пошта доставити искључиво радним даном до 15,00 часова.  Уколико је пошта или електронска пошта стигла у суботу, недељу и другим нерадним даном или радном даном после 15,00 часова, сматраће се да је примљена првог наредног радног дана.

 

  1. Услови учешћа у поступку

Понуде морају бити у целини припремљене у складу са конкурсном документацијом. Право учешћа у поступку имају сва правна и физичка лица која испуњавају обавезне услове предвиђене чланом 75. Закона о јавним набавкама („Службени гласник РС“,бр. 68/15) и овом конкурсном документацијом.

Понуђач који је самостално поднео понуду не може истовремено да учествује у заједничкој понуди или као подизвођач за исту партију. Учешће једног лица у више од једне понуде за исту партију, резултираће тиме што ће се такве понуде одбити као неприхватљиве.

У поступку не могу учествовати понуђачи ако су током претходне три године раскинули уговор са наручиоцем, каснили у испоруци или су испоручивали неквалитетну робу.

 

  1. Увид, односно преузимање конкурсне документације

Увид, односно преузимање конкурсне документације неопходне за давaње понуде може се извршити:

  • са Портала Управе за јавне набавке portal.ujn.gov.rs
  • са сајта Наручиоца www.redcross.org.rs

 

  1. Рок у којем ће наручилац донети одлуку о избору најповољније понуде

Одлуку о избору најповољније понуде наручилац ће донети најкасније у року од 25 дана од дана отварања понуда.

                                                                                    Комисија за јавне набавке

                                                                                    Црвеног крста Србије