Симина 19, 11000 Београд, Србија; // телефон:+381 11 30 32 125; факс:+381 11 263 43 48;
      

Флаширана вода за пиће


Бр.: Ф 1/18 04.04.2018
Врста поступка:
Предмет: добра

ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДЕ

Црвени крст Србије позвао је понуђаче да поднесу писане понуде у складу са овим позивом, за набавку сагласно члану 7. став 1. тачка 2а Закона о јавним набавкама.

Овај Позив за подношење понуда биће послат директно понуђачима из Регистра добављача Црвеног крста Србије, као и потенцијалним понуђачима који се баве производњом и продајом тражених добара. Позив за подношење понуда биће објављен на сајту Црвеног крста Србије.

            Посебно напомињемо да није у питању јавна набавка у смислу Закона о јавним набавкама

ИЗВОР СРЕДСТАВА: донација ЕЦХО Конзорцијуму за хуманитарну помоћ у храни за избеглице и мигранте смештене у прихватним центрима у Србији.

Шифра пројекта:  ЕЦХО/-ЕН/БУД/2017/91005

 

ПРЕДМЕТ НАБАВКЕ

Предмет набавке су добра: флаширана негазирана вода за пиће у пластичним једнократним боцама од 0,5 лит за потребе пружања помоћи избеглицама и мигрантима смештеним у прихватним центрима у Кикинди, Пироту и Суботици

Ова јавна набавка није обликована у посебне партије.

 

 ТЕХНИЧКЕ КАРАКТЕРИСТИКЕ

 

Опис предмета набавке

 

Флаширана вода за пиће  - негазирана

Амбалажа

 

Пластична боца за једнократну употребу 0,5 лит

Количина

 

133.770 флашица

Рок трајања

 

најмање 6 месеци од тренутка испоруке

Декларисање, означавање и квалитет

 

Мора задовољавати прописане услове у складу са Правилником о квалитету и другим захтевима за природну минералну воду, природну изворску воду и стону воду. (“Сл. лист СЦГ” бр. 53/05, “Сл. гласник РС” бр. 43/13 )

Извештаји о лабораторијским испитивањима и здравствена исправност

 

Обавезно приложити уз понуду извештаје о испитивањима овлашћене лабораторије о испуњености прописаних и захтеваних услова за квалитет и услова за здравствену безбедност воде за пиће у складу са позитивним прописима Републике Србије.

Узорак

 

Обавезно приложити 2 узорка уз понуду – узорци се не враћају. Рок трајања утиснут на узорку није од важности, али рок трајања на испорученим артиклима не сме бити краћи од 6 месеци рачунајући од дана испоруке.

 

Испорука

 

Роба се испоручује у року од највише 7 дана од дана закључења уговора.

Роба се испоручује франко у магацин Црвеног крста Србије у Младеновцу, ул. Браће Баџак бр. 1.

 

Понуђачи су у обавези да понуде целокупну тражену количину. 

Наручилац може да донесе одлуку да се набавка изврши од више понуђача само уколико ниједан понуђач нема могућности да испоручи у остављеном року целокупну тражену количину.

Наручилац може да донесе одлуку о обустави поступка набавке у сваком тренутку пре закључења уговора, уколико у међувремену престане потреба за набавком. Поступак се може обуставити и ако се добије мање од 3 понуде, ако се добра не могу испоручити у траженом року или ако донатор не да сагласност на избор понуђача. Донатор може тражити преиначење одлуке о додели уговора.

Одлука о додели уговора не обавезује наручиоца да закључи уговор са изабраним понуђачем. Права и обавезе између наручиоца и изабраног понуђача настају закључењем уговора о купопродаји, када донатор да сагласност на Одлуку наручиоца о додели уговора.

Критеријум за оцењивање понуда јесте најнижа понуђена цена уз корекције из претходног става.

 

ПРЕУЗИМАЊЕ ДОКУМЕНТАЦИЈЕ ПОЗИВА ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДЕ

 

Документација – позив биће непосредно путем е-маил-а достављена потенцијалним понуђачима који по процени комисије могу квалитетно, благовремено и одговорно да обаве испоруку добара која се набављају. Позив ће бити објављен и на сајту наручиоца.

Понуђач понуду подноси у затвореној коверти, тако да се при њеном отварању може проверити да ли је коверта онаква каква је предата.

 

Понуда се подноси са свим потребним прилозима, у затвореној квалитетној коверти која се не може разлепити или поцепати редовним транспортом, на адресу Наручиоца, са назнаком: „Понуда за набавку добара –   флаширане воде за пиће  Ф 1/18 НЕ ОТВАРАТИ. На полеђини коверте мора бити читко исписан тачан назив, адреса и контакт телефон Понуђача и електронска адреса.    

Понуда се сматра благовременом ако стигне Наручиоцу најкасније до 12.4.2018. године до 11,00 часова.

Само благовремено приспеле, потпуне и запечећене понуде у ковертама биће предмет разматрања.

Понуђач мора поднети понуду за целокупну набавки – укупну тражену количину. 

Дата понуда се не може повући по истеку рока за достављање понуда, а уколико се то догоди од понуђача ће се затражити судским путем накнада штете, а тај понуђач неће моћи да учествује на набавкама Црвеног крста Србије наредних 5 година.

Понуда се припрема у складу са овим позивом.

* НАПОМЕНА: Уколико понуђач подноси понуду путем поште, без обзира да ли је послао понуду обичном, препорученом пошиљком или путем брзе поште, релевантна је једино чињеница када је наручилац понуду примио, односно да ли је понуђач примио понуду пре истека рока за подношење понуда (тада се понуда сматра благовременом), те није релевантан моменат када је понуђач послао понуду.

 

ОТВАРАЊЕ ПОНУДА

Отварање понуда обавиће Комисија за набавку у просторијама Наручиоца у Београду, ул. Симина број 19 у Сали у приземљу дана 12.4.2018. године са почетком у 11,05 часова. 

 

РОК У КОЈЕМ ЋЕ НАРУЧИЛАЦ ДОНЕТИ ОДЛУКУ О ИЗБОРУ НАЈПОВОЉНИЈЕ ПОНУДЕ

Одлука о избору најповољније понуде биће донета у року од 3 дана када се обави јавно отварање, осим ако не буде потребе за неким накнадним проверама и иста ће се доставити Донатору на сагласност. За коначну одлуку и потписивање уговора поштоваће се воља Донатора.

 

КОНТАКТ ОСОБЕ

Контакт особе за ову  набавку су Мирко Васиљевић и Никола Радовановић , тел. 011/3032-125, локали, 123 и 118, Е-маил: mirkov@redcross.org.rs ; nikola.radovanovic@redcross.org.rs  

 

УПУТСТВО ПОНУЂАЧИМА КАКО ДА САЧИНЕ ПОНУДУ

Понуђач мора бити регистрован код надлежног државног органа и имати дозволу да може обављати делатност која је предмет ове набавке. Документ се доставља у фотокопији и мора бити важећи независно од тога када је издат. Уколико је понуђач регистрован у Регистру понуђача, или ако се позове на интернет страницу где се наведена потврда налази, исту не мора да доставља.

 

Језик

Понуда мора бити сачињена на српском језику, опционо на енглеском језику.

 

Рок у коме ће изабрани понуђач бити  позван да закључи уговор

По оконачању поступка, после добијене сагласности од старне Донатора, на позив наручиоца, понуђач чија је понуда изабрана као најповољнија је дужан да приступи закључењу уговора најкасније у року од 2 дана од примљеног позива. Рок за испоруку добара почиње тећи од дана закључења уговора.

Ако понуђач чија је понуда изабрана као најповољнија одбије да закључи уговор о  набавци у наведеном року или одустане у целости или делимично од извршења уговора, наручилац може да закључи уговор са првим следећим најповољнијим понуђачем или добро које се набавља купи од другог добављача, уз накнаду штете за разлику у цени.

 

Додатне информације и објашњења у вези са припремањем понуде

Заинтересована лица могу тражити у писаном облику додатне информације или појашњења у вези са припремањем понуде најкасније један дан  пре истека рока за подношење понуда.

 

Додатна објашњења од понуђача

Наручилац може да захтева од понуђача додатна објашњења која ће му помоћи при прегледу, вредновању и упоређивању понуда, а може да врши и контролу (увид) код понуђача.

 

Одустајање од закључења уговора

Наручилац може да одустане од закључења уговора о набавци из било ког разлога, уколико за то има оправдања, из  објективних и непредвидљивих разлога

 

УСЛОВИ  И ЗАХТЕВИ КУПЦА

Цена

Цена мора бити изражена јединично и збирно без ПДВ-а у динарима.

Ова набавка је ослобођена ПДВ-а на основу међународног уговора о донацији.

Изабрани добављач је дужан да по закључивању уговора, пре испоруке робе наручиоцу изда профактуру у којој ће бити наведена укупна цена са и без ПДВ-а.

Поступак ослобађања од ПДВ-а спровешће наручилац код надлежне Пореске управе.

 

Услови плаћања

Наручена роба се неће авансно плаћати, већ најраније у року од 7 дана након испоруке целокупне испоручене оличине, а на основу исправне отпремнице и на основу испостављене оригиналне фактуре коју ће добављач издати без ПДВ-а, након што наручилац спроведе поступак пореског ослобођења.

 

Испорука предметних добара

Уговорена добра се морају испоручити најкасније у року од 7 дана од дана закључења уговора.

 

Место испоруке

Роба се испоручује магацин Црвеног крста Србије у Младеновцу.

 

Рекламација

У случају записнички утврђених недостатака у квалитету и квантитету испоручених добара и очигледних недостатака приликом испоруке робе у магацин,  понуђач мора заменити добра на којима је утврђен недостатак најкасније у року од 3 дана.

 

Понуда са варијантама

Дозвољено је понудити два или више различитих производа који испуњавају све тражене услове али само ако се нуде по истој цени. Понуђач у овом случају мора доставити узорак за сваки артикал који нуди. У таквом случају добављач може део робе испоручити по једном а део по другом узорку.

Није дозвољено нудити више артикала са различитим ценама.

 

Одлука о додели уговора

донеће се на основу најниже понуђене цене. На одлуку сагласност даје Донатор, без које се уговор не може закључити.

Ова одлука не представља обавезу наручиоца да закључи уговор са изабраним понуђачем, нити ствара права и обавезе између наручиоца и понуђача у погледу предмета набавке.

Права и обавезе настају закључењем уговора између наручиоца и изабраног понуђача, а уговор ће бити закључен под условом да донатор да сагласност на ову одлуку наручиоца.