ОПШТИ ПОДАЦИ О ЈАВНОЈ НАБАВЦИ
- Подаци о наручиоцу
Наручилац: ЦРВЕНИ КРСТ СРБИЈЕ
Адреса: Београд, Симина 19
Интернет страница: www.redcross.org.rs
- Врста поступка јавне набавке
Предметна јавна набавка се спроводи у отвореном поступку, у складу са чланом 32. Закона о јавним набавкама („Службени гласник РС“, бр. 68/15) и подзаконским актима којима се уређују јавне набавке.
- Предмет јавне набавке
Предмет јавне набавке бр. ЈН Д 6/17 су добра - 10 артикала хране за 8000 породичних пакета хране за социјално угрожене породице на Косову и Метохији, број 15000000 из Општег речника набавки, у вези реализације Уговора о реализацији набавке, паковања и дистрибуције 8.000 породичних пакета хране и 8.000 породичних пакета хигијене за социјално угрожене породице на подручју АП Косово и Метохија број 401-00-00826/2016-05од 22.8.2017.. године
- Циљ поступка
Поступак јавне набавке се спроводи ради закључења уговора о јавној набавци.
- Контакт
Лица за контакт су Мирко Васиљевић, Никола Радовановић и Јелена Радојичић.
Телефон: 011/3032-125, локали 123,118 и 127.
Е - mail адресе mirkov@redcross.org.rs ; nikola.radovanovic@redcross.org.rs
- Услови учешћа у поступку
Понуде морају бити у целини припремљене у складу са конкурсном документацијом. Право учешћа у поступку имају сва правна и физичка лица која испуњавају обавезне услове предвиђене чланом 75. и 76. Закона о јавним набавкама („Службени гласник РС“,бр. 68/15) и овом конкурсном документацијом и који могу изврчити испоруку робе Црвеном крсту Косова и Метохије регистрованом у АПР Републике Србије, у магацинима у Дољанима и Грачаници.
Понуђач који је самостално поднео понуду не може истовремено да учествује у заједничкој понуди или као подизвођач. Учешће једног лица у више од једне понуде резултираће тиме што ће се такве понуде одбити као неприхватљиве.
- Увид, односно преузимање конкурсне документације
Увид, односно преузимање конкурсне документације неопходне за давaње понуде може се извршити:
са Портала Управе за јавне набавке portal.ujn.gov.rs
са сајта Наручиоца www.redcross.org.rs
у просторијама „Црвени крст Србије“ Београд, улица Симина број 19, канцеларија број 12, радним данима од 12.00 до 15.00 часова
- Рок у којем ће наручилац донети одлуку о избору најповољније понуде
Одлуку о избору најповољније понуде наручилац ће донети најкасније у року од 25 дана од дана отварања понуда.
Комисија за јавне набавке
Црвеног крста Србије
- Poziv za podnosenje ponude jn d 6 17.pdf (PDF - 870,9 KB)
- JN D 6-17 konkursna preciscena 2.doc (DOC - 383 KB)
- Pitanja i odgovori za javnu nabavku br JN D 6-17 20170918.doc (DOC - 37,5 KB)
- Pitanja i odgovori za javnu nabavku br JN D 6-17 други 20170918.doc (DOC - 27,5 KB)
- Pitanja i odgovori za javnu nabavku br JN D 6-17 треци.doc (DOC - 33,5 KB)
- JN D 6-17 Odluka o dodeli ugovora.doc (DOC - 277 KB)
- ObavestenjeZahtevuZaZastituPrava JND6 17.pdf (PDF - 573,8 KB)
- одлука o usvajanju zzp јн д 6 17.doc (DOC - 43 KB)