Сарадња са медијима
Позитивна слика Црвеног крста Србије у јавности ствара могућност да Црвени крст Србије, са осталим чиниоцима друштва, а посебно донаторима, уз ангажовање великог броја волонтера, помогне већем броју угрожених грађана. Анимирањем јавности да се укључи у поједине акције Црвеног крста развија се осећај солидарности и хуманости у широј заједници чиме Црвени крст Србије реализује своју обавезу развоја волонтерског рада .
Црвени крст Србије редовно контактира са новинарима преко саопштења за јавност, позива новинарима, конференцијама за штампу и организованим посетама новинара местима где се реализују програми Црвеног крста Србије. Годишње медијима се упути: 18 позива новинарима, 25 саопштења за штампу и организује се 7 конференција за штампу. Црвени крст Србије обраћа се и главним и одговорним уредницима свих штампаних и електронских медија у Србији, поводом 6.фебруара и поводом Недеље Црвеног крста. На молбу Црвеног крста Србије да водитељи свих информативних емисија на телевизијама 8. маја носе знак Црвеног крста одазивали су се водитељи готово свих телевизија са националном покривеношћу, као и велки број локалних телевизија.
Сарадња службе за информисање Црвеног крста Србије током првих шест месеци 2016. године са средствима јавног информисања и службама за информисање организација Црвеног крста у градовима и општинама и у покрајинским организацијама, допринело је да се о раду организације Црвеног крста у земљи објави 478 прилогa у електронским медијма у укупном трајању од 1.884 минута, или 10,2 минута прилога на различитим телевизијма дневно. Ово не обухвата минутажу која се односи на емитовање спотова. Преко трећину прилога, или 47%, је емитовао је јавни сервис Радио телевизија Србије. Теме које су заокупљале медијску пажњу у првих шест месеци 2016. године биле су: промоција добровољног давалаштва крви 17% (од укупно објављених прилога у електронским медијима), програм народних кухиња и помоћ Црвеног крста социјално угроженим породицама у Србији 16%, деловање Црвеног крста у несрећама и помоћ мигрантима заокупили су по 12% медијске пажње, обележавање 8. маја у различитим срединама у Србији 5%, прилози који су се односили на историјат Црвеног крста, пре свега обележавање 140 година постојања 4%, здраствено превентивне акције и програм бриге о старима заокупиле су 3% медијске пажње, обука из прве помоћи и различите донације Црвеном крсту 2%, а затим следе прилози о волонтерима, акције младих, опоравак деце, међународне активности Црвеног крста, програм обуке у спасилаштву на води, помоћ бескућницима, програм борбе против трговине људима. Црвени крст Србије не поседује информацију о свим прилозима који су емитовани на локалним телевизијама.
Током првих шест месеци 2016. године објављено је 760 текстова или 9 текстова дневно у дневној , периодичној и локалној штампи. Од укупног броја објављених текстова 55 % су текстови објављени у локалној штампи, а 45 % се односе на централну штампу.
Статистика објављених текстова за првих 6 месеци 2016.
*број објављених текстова у штампаним медијима
Поједини недељници су такође објављивали текстове везане за активности Црвеног крста као на пример “Стори“ 4 текста, НИН, “Базар“, „Илустрована политика“, „Глорија“, „Одбрана“, “Лепота и здравље“, „Нови магазин“ по један итд.На различитим сајтовима других медијских кућа објављено је290 текстова. Теме које су обрађиване у штампаним медијима су сличне као и код електронских медија.