Ланац dm прикупио четири милиона динара за Народне кухиње Црвеног крста Србије
Уместо попуста на Црни петак дали пример хуманости: Ланац dm прикупио четири милиона динара за Народне кухиње Црвеног крста Србије
Београд, 28. новембар 2022 – У dm дрогеријама Црни петак је сада већ традиционално уступио место иницијативи Giving Friday, и то на најлепши могући начин. Уместо понуде попуста, ланац dm одлучио је да пет одсто свог промета оствареног тог дана донира у хуманитарне сврхе, чиме је, заједно са својим купцима, прикупио укупно четири милиона динара који ће бити уручени Народним кухињама Црвеног крста Србије.
Овај празник доброчинства ланац dm покренуо је 2019. године и од тада сваког последњег петка у новембру, када цео свет упада у шопинг грозницу, пет одсто свог укупног дневног промета оствареног тог дана издваја у хуманитарне сврхе. У нашој земљи dm носи епитет једне од друштвено најодговорнијих компанија, а да је за њих „Човек у центру пажње“ показали су четврту годину заредом пружајући помоћ онима којима је то најпотребније.
„Друштвено одговорни приступ у заједници у којој живимо и послујемо годинама заштитни је знак наше компаније, а иницијатива Giving Friday посебно нам је драга јер баш на овај потрошачки дан свим купцима симболично дајемо прилику да учине племенито дело и осете лепоту хуманости. Поносни смо што је још један Црни петак у dm дрогеријама протекао у знаку неких других бројки – оних које нам указују да ћемо као друштво бити здравији и срећнији уколико смо ту једни за друге. У годинама које долазе наставићемо да користимо позицију dm -а као највећег дрогеријског ланца у Европи како бисмо говорили о питањима која су заиста важна, а све с намером да створимо боље место за живот свих нас и генерација које долазе“, изјавила је Alexandra Olivera Korichi, директорка dm Србија и Северна Македонија.
Из Црвеног крста Србије, којем dm већ трећу годину заредом уручује средства у оквиру иницијативе Giving Friday, истакли су да је ова донација посебно важна за њихову установу.
„Црвени крст Србије захваљује компанији dm на овој значајној донацији. Разумевање и подршка компанија и грађана од великог су значаја за испуњавање задатака и активности Црвеног крста усмерених ка нашим најугроженијим суграђанима чија је свакодневица испуњена тешкоћама, те је то начин да они осете бригу и подршку читавог друштва. Верујемо да ће пример компаније dm следити и друга друштвено одговорна предузећа, организације и појединци“, рекао је генерални секретар Црвеног крста Србије Љубомир Миладиновић.
Како би се смањио број гладних, компанија dm је 2020. и 2021. године, захваљујући иницијативи Гивинг Фридаy, донирала Народним кухињама Црвеног крста Србије укупно 6,5 милиона динара. Те донације омогућиле су да се обезбеди и припреми више од 70 тона хране, којом су обогаћени оброци за преко 27.000 људи у 65 градова и општина у Србији. Ово је обухватило залихе у просечном трајању од два месеца, а у неким срединама последње количине намирница трајале су и до шест месеци.