Кампања „Отвори очи“: постери у возилима градског превоза широм Србије
Наставак кампање „Отвори очи“ Црвеног крста Србије су постери постављени у возилима градског превоза у 5 градова широм Србије. Кампања обухвата више од 20 возила у градовима као што су Суботица, Нови Сад, Београд, Ниш и Крагујевац.
Кампања је почела едукацијом старијих жена и геронтодомаћица 15. маја, наставила се изложбом слика у Кнез Михаиловој улици у Београду на Међународни дан борбе против злостављања старијих особа - 15 јуна, затим се наставила кратким филмом у поштама у 17 градова Србије и трајаће до краја године.
Циљ кампање је подизање свести јавности о проблему о коме се ћути, али и указивање на важност да се кроз широки спектар активности и кампања у континуитету утиче на превенирање насиља и тиме омогући достојанствено старење. Црвени крст Србије већ дуги низ година указује на важност ове теме, док у сарадњи са партнерима на локалном, националном и међународном нивоу реализује пројекте који се односе на дату тему.
Кампања је део пројекта „Оснаживање старијих жена: спречавање насиља кроз промену социјалних норми у Србији и Аустрији (EmPreV)“, који се спроводи уз подршку Европске уније, Аустријске развојне агенције и Аустријског Црвеног крста.