Симина 19, 11000 Београд, Србија; // телефон:+381 11 30 32 125; факс:+381 11 263 43 48;
      

Донација компаније ДМ народним кухињама Црвеног крста Србије


01.12.2021

Другу годину за редом, компанија ДМ дрогерие маркт, поводом „црног петка“ уместо додатних попуста, 5% промета оствареног тог дана, донира за појачавање оброка у Народним кухињама Црвеног крста Србије. Ове године, износ донације је 3.500.000 динара.

„Свака подршка заједници у којој послујемо и живимо је важна, како појединаца тако и компанија. Трудимо се да кроз континуиран рад на побољшању живота у нашој земљи, скренемо пажњу јавности на ствари које су заиста битне, и на тај начин послужимо као пример и другим компанијама. На „Giving Friday“ кампању, коју спроводимо у свим земљама дм Групе, нарочито смо поносни. Посебно нас радује што је ова акција препознатљива и широј јавности. Други пут заредом решили смо да средства од овог дана усмеримо народним кухињама Црвеног крста Србије, са циљем да направимо помак у борби против једног од највећих глобалних проблема као што је растућа глад у свету. Наставићемо да послујемо негујући хумани дух и епитет друштвено најангажованије компаније у земљи“, рекла је Алеxандра Оливера Корицхи, директорка дм Србија и Северна Македонија.

„Црвени крст Србије се захваљује компанији ДМ на овој хуманитарној помоћи. Солидарност градјана је увек потребна да  би наши суграђани којима је сваки дан испуњен тешкоћама, осетили бригу и подршку читавог друштва. Околности у којима последњих готово две године живимо условљене пандемијом КОВИД-19 додатно усложњавају услове живота најугроженијих међу угроженима. Средства која је компанија ДМ, уз подршку својих  потрошача донирала, биће утрошена управо за оне међу нама којима је потребна помоћ у оквиру Програма народних кухиња Црвеног крста Србије. Верујем да ће пример ваше  компаније следити и друга друштвено одговорна предузећа, организације и појединци“ изјавио је генерални секретар Црвеног крста Србије Љубомир Миладиновић.

Претходна реализација донације је конципирана на начин за који је донатор исказао јаку вољу, а то је да поред директног хуманитарног аспекта у погледу намене донације односно њених пимаоца, други аспект – аспект набавке артикала хране буде спроведен на начин којим ће се пружити подршка и допринос социјалном запошљавању. С тога су се намирнице набављале од малих произвођача, односно пољопривредних газдинастава, задруга... Исти концепт ће бити примењен и током реализације овогодишње донације.