Симина 19, 11000 Београд, Србија; // телефон:+381 11 30 32 125; факс:+381 11 263 43 48;
      

ШТАМПАРСКЕ УСЛУГЕ


Бр.: ЈН У 10/17 ПРВА ФАЗА 24.03.2017
Врста поступка: квалификациони поступак - прва фаза
Предмет: услуге

ОПШТИ ПОДАЦИ О ЈАВНОЈ НАБАВЦИ

  1. Предмет јавне набавке

Предмет јавне набавке ЈН У 10/17 ПРВА ФАЗА су штампарске услуге, број 79810000 - Штампани материјал и сродни производи.

  1. Партије

Ова набавка није организована по партијама.

  1. Период на који се кандидатима признаје квалификација

Наручилац признаје квалификацију подносиоцима пријаве за које утврди да испуњавају услове за квалификацију одређене овом конкурсном документацијом и формира листу која има најмање пет кандидата. Наручилац кандидатима признаје квалификацију на период од 3 године.

Наручилац ажурира листу кандидата сваких шест месеци признавањем квалификација сваком подносиоцу пријаве који испуњава услове и који је у међувремену поднео пријаву за признавање квалификације.

Наручилац ће искључити кандидата са листе кандидата ако престане да испуњава услове за признавање квалификације, о чему доноси одлуку која у образложењу садржи разлоге за искључење кандидата и коју у року од три дана од дана њеног доношења доставља свим кандидатима и објављује на Порталу јавних набавки и на својој интернет страници.

 

НАЧИН ДОСТАВЉАЊА ПРИЈАВА

Подносилац пријаве пријаву подноси непосредно или путем поште у затвореној коверти или кутији, затворену на начин да се приликом отварања пријава може са сигурношћу утврдити да се први пут отвара.

На полеђини коверте или на кутији навести назив и адресу и адресу електронске поше подносиоца пријаве.

У случају да пријаву подноси група подносилаца пријава, на коверти је потребно назначити да се ради о групи подносилаца пријаве и навести називе и адресу свих учесника у заједничкој пријави.

Пријаву доставити на адресу: „ЦРВЕНИ КРСТ СРБИЈЕ“ , 11000 Београд, ул. Симина број 19, са назнаком: ,,Пријава за јавну набавку штампарских услуга, ЈН У 10/17 ПРВА ФАЗА - НЕ ОТВАРАТИ”.

Пријава се сматра благовременом уколико је примљена од стране наручиоца до 25.4.2017. године до 12,00 часова.

Наручилац ће, по пријему одређене пријаве, на коверти, односно кутији у којој се пријава налази, обележити време пријема и евидентирати број и датум пријаве према редоследу приспећа. Уколико је пријава достављена непосредно наручилац ће подносиоцу пријаве предати потврду пријема пријаве. У потврди о пријему наручилац ће навести датум и сат пријема пријаве.

Пријава коју наручилац није примио у року одређеном за подношење пријава, односно која је примљена по истеку дана и сата до којег се могу пријаве подносити, сматраће се неблаговременом. Неблаговремену пријаву наручилац ће по окончању поступка отварања вратити неотворену подносиоцу пријаве, са назнаком да је поднета неблаговремено.