ОПШТИ ПОДАЦИ О ЈАВНОЈ НАБАВЦИ
- Подаци о наручиоцу
Наручилац: ЦРВЕНИ КРСТ СРБИЈЕ
Адреса: Београд, Симина 19
Интернет страница: www.redcross.org.rs
- Врста поступка јавне набавке
Предметна јавна набавка се спроводи у поступку мале вредности, у складу са чланом 39. став 1. Закона о јавним набавкама („Службени гласник РС“, бр. 68/2015) и подзаконским актима којима се уређују јавне набавке.
- Предмет јавне набавке
Предмет јавне набавке бр. ЈН Д 11/17 су добра – рачунарска опреме за потребе Заједничког програма за инклузију ромске деце и деце из осетљивих група и програма „Промоција хуманих вредности“; ознака 30230000 из Општег речника набавки.
Средства за ову јавну набавку су обезбеђена у складу са буџетом „Заједничког програма за инклузију ромске деце и деце из осетљивих група“ који финансира Швајцарска агенција за развој и сарадњу.
- Циљ поступка
Поступак јавне набавке се спроводи ради закључења уговора о купопродаји са најповољнијим понуђачем/има.
- Контакт (лице или служба)
Лица за контакт су Мирко Васиљевић и Никола Радовановић.
Е - маил адресе: mirkov@redcross.org.rs ; nikola.radovanovic@redcross.org.rs
- Услови за учешће у поступку
Понуде морају бити у целини припремљене у складу са конкурсном документацијом. Право учешћа у поступку имају сва правна и физичка лица која испуњавају обавезне услове предвиђене чланом 75. и 76. Закона о јавним набавкама и овом конкурсном документацијом. Понуђач који је самостално поднео понуду не може истовремено да учествује у заједничкој понуди или као подизвођач. Учешће једног лица у више од једне понуде резултираће тиме што ће се такве понуде одбити као неприхватљиве.
- Увид, односно преузимање конкурсне документације
Увид, односно преузимање конкурсне документације неопходне за давање понуде може се извршити:
- са Портала Управе за јавне набавке www.portal.ujn.gov.rs
- са сајта Наручиоца www.redcross.org.rs
- у просторијама „Црвени крст Србије“ Београд, улица Симина број 19, канцеларија 12, радним данима од 12.00 до 15.00 часова
- Рок у којем ће наручилац донети одлуку о избору најповољније понуде
Одлуку о избору најповољније понуде наручилац ће донети најкасније у року од 10 дана од дана отварања понуда.
Комисија за јавне набавке
Црвеног крста Србије
- Konkursna dokumentacija JN D 11-17.doc (DOC - 426,5 KB)
- Poziv za podnosenje ponude JN D 11-17.pdf (PDF - 846 KB)
- PITANJA I ODGOVORI ZA JAVNU NABAVKU RAČUNARSKE OPREME BROJ JN D 11.doc (DOC - 25 KB)
- JN D 11-17 Obavestenje o Ugovoru Microsystem.pdf (PDF - 656,3 KB)
- JN D 11-17 Obavestenje o Ugovoru AIGO BS.pdf (PDF - 659,7 KB)
- JN D 11-17 Obavestenje o Ugovoru Comtrade.pdf (PDF - 639,7 KB)