Симина 19, 11000 Београд, Србија; // телефон:+381 11 30 32 125; факс:+381 11 263 43 48;
      

Превоз деце 2017.


Бр.: У 1/17 03.03.2017
Врста поступка: Отворени поступак
Предмет: Услуге

ОПШТИ ПОДАЦИ О ЈАВНОЈ НАБАВЦИ

  1. Подаци о наручиоцу

Наручилац: ЦРВЕНИ КРСТ СРБИЈЕ

Адреса: Београд, ул. Симина број 19

Интернет страница: www.redcross.org.rs  

  1. Врста поступка јавне набавке

Предметна јавна набавка се спроводи у отвореном поступку, у складу са Законом и подзаконским актима којима се уређују јавне набавке.

  1. Предмет јавне набавке

Предмет јавне набавке бр. ЈН У  1/17 су услуге  аутобуског превоза деце колективних чланова Црвеног крста и пратилаца  од  дестинација у Србији до Одмаралишта Црвеног крста Србије у Баошићима код Херцег Новог, Република Црна Гора, и натраг (тур-ретур) у летњој сезони 2017. године, високоподним, луксузним туристичким аутобусима, не старијим од 7 годинa, који поседују исправне клима уређаје, са минимално 51 комерцијалним седиштем (не рачунајући седишта возача и сувозача), у поступку за јавне набавке велике вредности,  број набавке ЈН У 1/17, ознака број  60100000 – из Општег речника набавки.

  1. Циљ поступка

Поступак јавне набавке се спроводи ради закључења уговора о јавној набавци са оквирним количинама услуга које ће се набављати.

  1. Контакт лице

Лица  за контакт: Мирко Васиљевић, Никола Радовановић и Момчило Бјеливук.

Е - mail адреса и телефон: mirkov@redcross.org.rs; nikola.radovanovic@redcorss.org.rs

телефон 011 / 3032 125 локали 123, 118 и 134.

  1. Врста поступка јавне набавке

Предметна јавна набавка се спроводи  у отвореном  поступку  у складу са чланом 32. Закона о јавним набавкама („Службени гласник РС“, бр. 68/15).  

  1. Услови за учешће у поступку

Понуде морају бити у целини припремљене у складу са конкурсном документацијом. Право учешћа у поступку имају сва правна и физичка лица која испуњавају обавезне услове предвиђене чланом 75. и  посебне услове из чл. 76. Закона које је наручилац дефинисао.

Понуђач који је самостално поднео понуду не може истовремено да учествује у заједничкој понуди или као подизвођач. Учешће једног лица у више од једне понуде резултираће тиме што ће се такве понуде одбити као неприхватљиве.

  1. Рок, начин и место подношења понуде

Понуда се подноси непосредно или путем поште у затвореној коверти овереној печатом на адресу:

„ЦРВЕНИ КРСТ СРБИЈЕ“  

11000 Београд, ул. Симина број 19

са назнаком: „ПОНУДА за ЈН У 1/17 - НЕ ОТВАРАТИ“.

На полеђини коверте уписује се назив и адреса понуђача, број телефона, електронска адреса и име и презиме овлашћеног лица за контакт. Наручилац ће, по пријему понуде, назначити датум и сат њеног пријема и понуђачу ће, на његов захтев, издати потврду о пријему. У потврди о пријему наручилац ће навести датум и сат пријема понуде.

Рок за подношење понуда је 3.4.2017. године до 14.00 часова да стигну код наручиоца без обзира на који начин се понуде достављају.

Понуда која је пристигла по истеку наведеног датума, сата и минута сматраће се неблаговременом и Наручилац ће је, по окончању поступка отварања понуда, вратити неотворену понуђачу са назнаком да је поднета неблаговремено. Незатворена понуда неће се разматрати и биће враћена понуђачу на исти начин као и неблаговремена понуда. У року за подношење понуде понуђач може да измени, допуни или опозове своју понуду, на начин који је одређен за подношење понуде. Понуђач је дужан да јасно назначи који део понуде мења односно која документа накнадно доставља. По истеку рока за подношење понуда понуђач не може да повуче нити да мења своју понуду. Неблаговремене, и незатворене понуде неће бити размотрене. Комисија Наручиоца ће разматрати само благовремене, одговарајуће и прихватљиве  понуде.

Неприхватљиве понуде ће одбити. Наручилац ће извршити избор најповољније понуде применом критеријума најниже понуђене цене.

Додатне информације и објашњења у вези са припремом понуде заинтересовани понуђачи могу тражити у писменом облику и то најкасније 5 дана пре истека рока за подношење понуда на адресу Наручиоца:

„ЦРВЕНИ КРСТ СРБИЈЕ“  

11000 Београд, ул. Симина број 19

факс: 011/2634-348

електронска пошта: mirkov@redcross.org.rs

уз напомену „Објашњење за јавну набавку аутобуског превоза за Баошић , број ЈН У  1/17“.

  1. Увид, односно преузимање конкурсне документације

 

Увид, односно преузимање конкурсне документације неопходне за давње понуде може се

извршити:

 

  1. Време и место отварања понуда

 

Отварање понуда ће бити јавно и обавиће га Комисија Наручиоца по истеку рока заподношење понуда, дана 3.4.2017. године у 14,05 часова на адреси Наручиоца: „Црвени крст Србије“  Београд, улица Симина број  19, сала у приземљу. Оверено и потписано пуномоћје за овлашћеног представника понуђача за присуствовање отварању понуде доставља се уз понуду (као посебно писмено) или се предаје Комисији за јавну набавку најкасније на отварању понуда. Директор, као овлашћени представник понуђача, Комисији за јавну набавку даје на увид личну карту.

  1. Рок у којем ће наручилац донети одлуку о избору најповољније понуде

Одлуку о избору најповољније понуде наручилац ће донети у оквирном року од 25 дана од дана отварања понуда.

                                                                                    Комисија за јавне набавке

                                                                                    Црвеног крста Србије