ОПШТИ ПОДАЦИ О ЈАВНОЈ НАБАВЦИ
- Подаци о наручиоцу
Наручилац: ЦРВЕНИ КРСТ СРБИЈЕ
Адреса: Београд, ул. Симина број 19
Интернет страница: www.redcross.org.rs
- Врста поступка јавне набавке
Предметна јавна набавка се спроводи у отвореном поступку, у складу са Законом и подзаконским актима којима се уређују јавне набавке.
- Предмет јавне набавке
Предмет јавне набавке бр. ЈН Д 5/17 су добра – ознака број 24000000 – из Општег речника набавки, артикли средстава хигијене за рад Дечијег одмаралишта Црвеног крста Србије у Баошићу у Црној Гори у летњој сезони 2017. године, у оквиру 2 партије.
- Циљ поступка
Поступак јавне набавке се спроводи ради закључења уговора о јавној набавци са оквирним количинама намирница које ће се набављати.
- 5. Контакт лице
Лице за контакт: Мирко Васиљевић, и Момчило Бјеливук.
Е - mail адреса и телефон: mirkov@redcross.org.rs , телефон 011 / 3032 125 локали 123 и 134.
- Врста поступка јавне набавке
Предметна јавна набавка се спроводи се у отвореном поступку у складу са чланом 32. Закона о јавним набавкама ("Сл. гласник РС", бр. 124/2012, 14/2015 и 68/2015)
- Услови учешћа у поступку
Понуде морају бити у целини припремљене у складу са конкурсном документацијом. Право учешћа у поступку имају сва правна и физичка лица која испуњавају обавезне услове предвиђене чланом 75. и 76. Закона о јавним набавкама ("Сл. гласник РС", бр. 124/2012, 14/2015 и 68/2015). Понуђач који је самостално поднео понуду не може истовремено да учествује у заједничкој понуди или као подизвођач. Учешће једног лица у више од једне понуде резултираће тиме што ће се такве понуде одбити као неприхватљиве.
- Рок, начин и место подношења понуде
Понуда се подноси непосредно или путем поште у затвореној коверти овереној печатом на адресу:
„ЦРВЕНИ КРСТ СРБИЈЕ“
11000 Београд, ул. Симина број 19
са назнаком: „ПОНУДА за ЈН Д 5/17 - НЕ ОТВАРАТИ“.
На полеђини коверте уписује се назив и адреса понуђача, а пожељно је и број телефона и име и презиме овлашћеног лица за контакт. Наручилац ће, по пријему понуде, назначити датум и сат њеног пријема и понуђачу ће, на његов захтев, издати потврду о пријему. У потврди о пријему наручилац ће навести датум и сат пријема понуде. Рок за подношење понуда је 03.4.2017. године до 13.00 часова, без обзира на који начин се понуде достављају. Понуда која је поднета по истеку наведеног датума, сата и минута сматраће се неблаговременом и Наручилац ће је, по окончању поступка отварања понуда, вратити неотворену понуђачу са назнаком да је поднета неблаговремено. Незатворена понуда неће се разматрати и биће враћена понуђачу на исти начин као и неблаговремена понуда. У року за подношење понуде понуђач може да измени, допуни или опозове своју понуду, на начин који је одређен за подношење понуде. Понуђач је дужан да јасно назначи који део понуде мења односно која документа накнадно доставља. По истеку рока за подношење понуда понуђач не може да повуче нити да мења своју понуду. Неблаговремене, и незатворене понуде неће бити размотрене. Комисија Наручиоца ће разматрати само благовремене, одговарајуће и прихватљиве понуде.
Неприхватљиве понуде ће одбити. Наручилац ће извршити избор најповољније понуде применом критеријума најниже понуђене цене.
Додатне информације и објашњења у вези са припремом понуде заинтересовани понуђачи могу тражити у писменом облику и то најкасније 5 дана пре истека рока за подношење понуда на адресу Наручиоца:
„ЦРВЕНИ КРСТ СРБИЈЕ“
11000 Београд, ул. Симина број 19
факс: 011/2634-348
електронска пошта: mirkov@redcross.org.rs
уз напомену „Објашњење - за јавну набавку хране за Баошић , број ЈН Д 5/17 “.
- Увид, односно преузимање конкурсне документације
Увид, односно преузимање конкурсне документације неопходне за давње понуде може се извршити:
са Портала Управе за јавне набавке www.portal.ujn.gov.rs
са сајта Наручиоца www.redcross.org.rs
- Време и место отварања понуда
Отварање понуда ће бити јавно и обавиће га Комисија Наручиоца по истеку рока за подношење понуда, дана 03.4.2017. године одмах по истеку рока за достављање понуда, и то на адреси Наручиоца: „Црвени крст Србије“ Београд, улица Симина број 19, сала у приземљу. Оверено и потписано пуномоћје за овлашћеног представника понуђача за присуствовање отварању понуде доставља се уз понуду (као посебно писмено) или се предаје Комисији за јавну набавку најкасније на отварању понуда. Директор, као овлашћени представник понуђача, Комисији за јавну набавку даје на увид личну карту.
- Рок у којем ће наручилац донети одлуку о избору најповољније понуде
Одлуку о избору најповољније понуде наручилац ће донети у оквирном року од 25 дана од дана отварања понуда.
Комисија за јавне набавке
Црвеног крста Србије