ОПШТИ ПОДАЦИ О ЈАВНОЈ НАБАВЦИ
- Подаци о наручиоцу
Наручилац: ЦРВЕНИ КРСТ СРБИЈЕ
Адреса: Београд, Симина 19
Интернет страница: www.redcross.org.rs
- Врста поступка јавне набавке
Предметна јавна набавка се спроводи у поступку мале вредности, у складу са чланом 39. став 1. Закона о јавним набавкама („Службени гласник РС“, бр. 68/2015) и подзаконским актима којима се уређују јавне набавке.
- Предмет јавне набавке
Предмет јавне набавке бр. ЈН Д 11/18 су добра – један десктоп рачунар
- Циљ поступка
Поступак јавне набавке се спроводи ради закључења уговора о купопродаји са најповољнијим понуђачем/има.
5. Контакт (лице или служба)
Лица за контакт су Мирко Васиљевић и Никола Радовановић.
Е - маил адресе: mirkov@redcross.org.rs ; nikola.radovanovic@redcross.org.rs
6. Услови за учешће у поступку
Понуде морају бити у целини припремљене у складу са конкурсном документацијом. Право учешћа у поступку имају сва правна и физичка лица која испуњавају обавезне услове предвиђене чланом 75. Закона о јавним набавкама и овом конкурсном документацијом. Понуђач који је самостално поднео понуду не може истовремено да учествује у заједничкој понуди или као подизвођач. Учешће једног лица у више од једне понуде резултираће тиме што ће се такве понуде одбити као неприхватљиве.
7. Увид, односно преузимање конкурсне документације
Увид, односно преузимање конкурсне документације неопходне за давање понуде може се извршити:
- са Портала Управе за јавне набавке портал.ујн.гов.рс
- са сајта Наручиоца www.redcross.org.rs
- у просторијама „Црвени крст Србије“ Београд, улица Симина број 19, канцеларија 12, радним данима од 12.00 до 15.00 часова
8. Рок у којем ће наручилац донети одлуку о избору најповољније понуде
Одлуку о избору најповољније понуде наручилац ће донети најкасније у року од 10 дана од дана отварања понуда.
Комисија за јавне набавке
Црвеног крста Србије