ОПШТИ ПОДАЦИ О ЈАВНОЈ НАБАВЦИ
- Подаци о наручиоцу
Наручилац: ЦРВЕНИ КРСТ СРБИЈЕ
Адреса: Београд, Симина 19
Интернет страница: www.redcross.org.rs
- Врста поступка јавне набавке
Предметна јавна набавка се спроводи у отвореном поступку, у складу са чланом 32. Закона о јавним набавкама („Службени гласник РС“, бр. 68/15) и подзаконским актима којима се уређују јавне набавке.
- Предмет јавне набавке
Предмет јавне набавке бр. ЈН Д 19/17 су добра - 3 артикала хране за програм ,,Припрема за деловање у несрећама – обезбеђивање минимума хуманитарних потреба и примена утврђених стандарда у опремању и обуци тимова Црвеног крста за деловање у несрећама – 2017. година''
- Циљ поступка
Поступак јавне набавке се спроводи ради закључења уговора о јавној набавци.
- Контакт (лице или служба)
Лица за контакт су Мирко Васиљевић и Никола Радовановић.
Е - mail адреса mirkov@redcross.org.rs ; nikola.radovanovic@redcross.org.rs
- Услови за учешће у поступку
Понуде морају бити у целини припремљене у складу са конкурсном документацијом. Право учешћа у поступку имају сва правна и физичка лица која испуњавају обавезне услове предвиђене чланом 75. и Закона и овом конкурсном документацијом.
Понуђач који је самостално поднео понуду не може истовремено да учествује у заједничкој понуди или као подизвођач. Учешће једног лица у више од једне понуде резултираће тиме што ће се такве понуде одбити као неприхватљиве.
- Увид, односно преузимање конкурсне документације
Увид, односно преузимање конкурсне документације неопходне за давaње понуде може се
извршити:
са Портала Управе за јавне набавке www.portal.ujn.gov.rs
са сајта Наручиоца www.redcross.org.rs
у просторијама „Црвени крст Србије“ Београд, улица Симина број 19 , канцеларија 12, радним данима од 12.00 до 15.00 часова
- Рок у којем ће наручилац донети одлуку о избору најповољније понуде
Одлуку о избору најповољније понуде наручилац ће донети најкасније у року од 25 дана од дана отварања понуда.
Комисија за јавне набавке
Црвеног крста Србије